2018. augusztus 27., hĂ©tfƑ

Sabrina

Hali!😍😍

Üdvözlet mindenkinek, aki Ă©pp az adatlapomat nĂ©zegeti!😅
Na szĂłval....
A nevem Sabrina, 17 Ă©ves 10.-es gimnazista vagyok. Bevallom ƑszintĂ©n, hogy  mĂ©g nagyon kezdƑ vagyok az Ă­rĂĄsban. Na meg nehĂ©zkesen is megy, Ă­gy mindig segĂ­tsĂ©get kĂ©rek drĂĄga tesĂłkĂĄmtĂłl, ViviantĂłl.😄
IgazĂĄbĂłl a kedvenc tevĂ©kenysĂ©gem a rajzolĂĄs, vagy legalĂĄbb is ami  ehhez hasonlĂł. NĂ©ha olvasni is szoktam, de csak azt, ami elnyerte a tetszĂ©sem, akĂĄr cĂ­m vagy tartalom alapjĂĄn.  ZenĂ©t is imĂĄdok hallgatni, de csak Ășgy mint az ĂĄtlag emberek többsĂ©ge. Mert vĂ©gĂŒl is ki ne szeretnĂ© azt?😌😌💗
A dalaimat tetszĂ©s szerint vĂĄlasztom, tehĂĄt kĂŒlönbözƑ mƱfajĂș Ă©s hangulatĂș szĂĄmok talĂĄlhatĂłak a telĂłmon.
És most hogy befejeztem az imĂĄdott dolgaimrĂłl valĂł csacsogĂĄst, jöhet egy kis kĂŒlsƑ-belsƑ tulajdonsĂĄg. KĂ©szen ĂĄlltok? HĂĄt persze hogy igen.😄😜
Teljesen ĂĄtlagos alkatĂș,(a csalĂĄd szerint mĂ©g mindig sovĂĄny 😅 )most mĂĄr rövid,barna hajĂș,barna szemƱ csajszi. MagassĂĄgom 158 cm(mĂ©g a 160-at se Ă©rem el. Értitek??! 😅 Ez hĂŒlye kĂ©rdĂ©s volt. HĂĄt hogyne Ă©rtenĂ©tek.😄😄)
Gondolom feltƱnt, hogy egy kicsit bolondos vagyok, na ilyen az amikor önmagamat adom.😍😆
Ennek ellenĂ©re tudok nagyon cuki Ă©s szinte boszi is lenni. Ez alatt azt Ă©rtem, hogy a hangulatom hatĂĄrozza meg az emberekhez valĂł viszonyom.😅

7 tesĂłm van: 2 bĂĄtyus(jelenleg kĂŒlföldön dolgoznak, Ă­gy Ă©vente egyszer ha lĂĄtjuk Ƒket😭)4 nƑvĂ©r Ă©s egy hĂșgocska. A lĂĄnyokkal Ă©s anyummal Ă©lĂŒnk a legtöbb ember szĂĄmĂĄra ismeretlen faluban. đŸ˜Č
Nos, azt hiszem ennyit akartam mondani magamról. 😊
Nagyon nagyon szĂ©pen köszönöm, hogy valaki elolvasta ezt a rövid kis Ă©nemet.😄😄
Sabrina voltam!😍🌞🌞
😍Sziasztok!😍




Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se