2018. augusztus 26., vasárnap

Vivian

🐼Konnichiha!😊
Üdvözlök mindenkit, aki bekukkantott az adatlapomra, ha lehet így nevezni ezt a kis szösszenetet.😅
Na szóval, hol is kezdhetném...
A nevem Vivian, 24 éves írópalánta.
Szinte mióta az eszemet tudom, írok kisebb történeteket, viszont komolyabban csak 2013-tól kezdtem el foglalkozni vele, mikor is létrehoztam legelső blogomat, ahol "lapra" vethettem a fejemben lévő ötleteimet.😺
Azt is tudni lehet rólam, hogy addig írom újra a storyaimat, amíg az szerintem nem elég jó, még akkor is amikor már körülöttem mindenkinek tetszik. Igazi maximalista vagyok, ha szívemhez közel álló dologról van szó, ez az írással sincs másképpen.😁
Lételemem még az olvasás, valamint a zene, SŐT, néha még rajzolásra is vetemedek.
A könyvespolcaim különféle könyvekkel vannak tömve és szinte mindenféle műfajút elolvasok, ha felkelti az érdeklődésemet.📚
Ahogy itthon mondják nekem, szinte falom őket, mivel 1-2 nap alatt elolvasok akár 400-500 oldalt is, ha megtetszett. Ez az egyik oka, amiért leszoktak a könyvajándékozásról... Sad story...😿
Ja igen... A könyvek, plusz a zene mellett, másik szenvedélyem még az idegennyelv tanulás.
Jelen pillanatban angolul, japánul, németül, és kínaiul tanulok, ebből leginkább az első kettő az, amit már társalgási szinten elsajátítottam.
Valamint, lehet az Ázsia iránti imádatomat tükrözi, de 1-2 szám kivételével az összes zeném Ázsia valamelyik nyelvén szólal meg.
Majdnem 2500 zene, a dalszövegét pedig mindnek kívülről fújom, amin itthon elég gyakran kiégnek... Oopsie!😅
A könyvekkel hasonlóan, ezek is különböző stílusúak, van a raptől kezdve a klasszikusig minden. E mellett, még kissé énekelni is tudok. Azt hiszem ennyi pozitívumot tudok magamról mondani.
Vivian te mekkora sügér vagy!😂
Oké, hogy elmondtam mindezt, de nem is tudjátok, például, milyen vagyok kívül-belül... Még én sem teljesen.
Ott tartottam, hogy 24 írópalánta.
Derékig érő vörös hajjal, ami eredetileg derékig érő barna volt, valamint nagy szürkés-kékes-zöldes-barnás (éppen mikor milyen) szemekkel rendelkezem, ehhez pedig egy 173cm magas, teltebb alak társul, ja és az orromon még ott csücsül a szemüvegem is, aminek 7 éve vagyok tulajdonosa, yay!👓
A szekrényemet leginkább fekete (meg egy két színes) fiús cuccok tarkítják. Mert mé ne?😜
Ja igen, ha eddig nem tűnt volna fel, kissé (nagyon) dilis vagyok, plusz, elég gyakran szeretem pusztítani a körülöttem lévők agysejtjeit, csak úgy, szeretetből.😘 😈
Az ereimben vér helyett szarkazmus és irónia folyik amit még egy kis őszinteséggel is megtoldottam.
Az egyik kedvenc tulajdonságom az őszinteségem, ami egyben jó is és rossz is, mivelhogy akkor is megmondom mit gondolok, mikor nem kellene.
Ez pedig az embereknek nem tetszik... Erre az a kevés (de igazi) barát a bizonyíték, akiknek a számát a 10 ujjamon meg tudom számolni.😓 Love you guys!💙
Azt is.... Vajon olvassa ezt még valaki, vagy már megunta és elhúzta a csíkot mindenki? Ha van aki olyan kitartó, hogy még mindig itt van, annak köszönöm!🙏
Ott tartottam, feleszmélésem előtt, hogy még tudni kell rólam, a cuki dolgokért való bolondulásom és ha olyan történik, vagy valami olyat látok meg amit imádok, órákig, sőt hetekig képes vagyok fangörcsölni, ezzel tesómékat, valamint anyumat ki idegelve.😹
4 tesóm van, 2 bátyám és 2 húgom. A két fiú külföldön lakik míg a lányokkal anyukámmal élünk, egy kis isten háta mögötti faluban, aminek a lakosain kívül, szinte senki nem tud a létezéséről. 🙀
Azt hiszem ennyi lenne az én szerény személyem. Remélem senkit nem ijesztettem el ezzel a sok információval. Próbálom magam a későbbiekben visszafogni. 🙊
Köszönöm/ Thank you/ Arigatou/ Danke/ Xie Xie mindenkinek,
aki velem tartott. Remélhetőleg gyakran benéztek még az oldalra.🙇💕
Vivian voltam. ⚓
🐼Bye-Bye!👋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése